Mistä kaikki alkoi - raclettea vai...
iStock-871196052.jpg

”Älä odota oikeaa hetkeä, luo se”, sanoo George Bernard Shaw. Tämä lause jäi jo jokin aika sitten mieleeni, kun ensimmäisen kerran lähdin pohtimaan oman yrityksen perustamista. Pitkään olin mielessäni maalaillut ja haaveillut erilaisista kahviloista tai jopa sveitsiläisestä raclette-ravintolasta Helsinkiin, josko olisi rahkeita lähteä pyörittämään. Intohimoa ja tarmoa olisi.

Perustin viestintätoimiston. Luova Comms. Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan; olenhan viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen. Viestintätoimisto on se luontevin talo, mitä voisin pyörittää. Ja tässä sitä ollaan. Loin uutta itselleni, tavoitteena on luoda uutta myös asiakkailleni.

Luova Comms haluaa olla dynaaminen, ketterä ja ennen kaikkea asiakaslähtöinen viestintätoimisto, joka antaa parastaan: kokenutta viestinnän asiantuntemusta, ammattitaitoa ja heittäytymistä. Luova Commsin missio on olla asiakkaan osaava käsipari, sparraaja ja kumppani.

Mistä nimi Luova Comms tuli? Nimi on tärkeä osa identiteettiä ja yrityksen brändiä - parhaimmassa tapauksessa se koskettaa ja puhuttelee. Luovan synonyymeja ovat eteenpäin menevä, positiivinen, kehittävä ja näkemyksellinen. Luo Vaikuttamista = Luova, Luo Viestinnän Asiantuntemusta = Luova. Se kuvastaa juuri sitä, mitä haluamme olla. Ja sana Comms tulee englanninkielisestä sanasta communications.  

”Build your own dreams, or someone else will hire you to bild theirs.” – Farrah Gray

Hire us!

Ps. Jos voimme olla avuksi, olethan yhteydessä. Keskustellaan, löydämmekö yhteistyömahdollisuuksia.